tiistai 7. huhtikuuta 2015

Ensimmäinen työviikko


Ensimmäinen työviikko kiitos ravintolassa alkoi eilen. Aamulla herääminen on vielä vaikeaa, koska aika ero jne. Olen päässyt tekemään paljon erilaisia misoja. Myös olen päässyt kokoamaan lounaiden salaattiannoksia. Keittiö elämä on kyllä erilaista, mitä suomessa työssäoppi jaksoilla on ollut. Eniten minua jotenkin hämmentää vai sanoisinko huvittaa, että kun astioita laittaa paikalleen esim. lautasesta ei saisi kuulua paljoa mitään "kolina ääniä". Mutta jokaisella keittiöllä on omat sääntöntä ja työ tapansa. Minulla menee varmasti jonkin aikaa, että totun näihin. 
Olen kuitenkin paljon saanut kehuja ja se on aina positiivinen asia. Myös huvittaa, että minulta kysytään usein että onko kaikki okei ja meneekö minulla hyvin. Tähän kun en niinkään ole tottunut suomessa, että kokoajan melkein kysellään. En tiedä näytänkö sitten siltä, että minulla olisi jokin(?). Mutta olen huomannut sen, kun teen jotain hommia keittiössä olen niin keskittynyt, että ilmeeni voi näyttää varmaankin siltä että minulla olisi jokin,hmmm en tiedä. 

Mutta tähän mennessä on mennyt hyvin ja toivon mukaan menee edelleenkin! 

\ ( ^ o ^ ) / 

Niin ja Kawagishi oli ottanut minusta kuvan Kiitos ravintolan facebook sivulle.

Siinä kaalia leikkaan : DD



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti